Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

Σ'αγαπώ

14 Φεβρουαρίου…Του Αγίου Βαλεντίνου…Η γιορτή των ερωτευμένων… Εγώ όμως δε γιορτάζω, παρόλο που είμαι αθεράπευτα, απέραντα, ανέλπιστα ερωτευμένη μαζί σου. Είσαι μακριά μου, μην έχοντας τη παραμικρή ιδέα για τα αισθήματά μου, μη νοιώθοντας το παραμικρό για ‘μένα. Κι όμως είσαι εδώ. Είσαι διπλά μου. Είσαι στη σκέψη μου, στη ψυχή μου, στο κάθε μου κύτταρο. Οι φίλες μου στέλνουν Χρονιά Πολλά με χαριτωμένα χαμογελάκια, αλλά δεν ξέρουν πως κάθε τέτοια ευχή, εμένα με πονάει, με πληγώνει, με σκοτώνει αργά και βασανιστικά, γιατί ξέρω πως ποτέ δε θα γιορτάσω αυτή τη μέρα μαζί σου. Ακούω μελαγχολικά τραγούδια και σε σκέφτομαι, διαβάζω και δε μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου, γράφω και τα γράμματα μπερδεύονται μπροστά στα μάτια μου, σχηματίζοντας το όνομά σου. Κάνω τόσα όνειρα για μας, αν και βαθιά μέσα μου ξέρω πως δε θα γίνουν ποτέ πραγματικότητα. Είμαι άρρωστη. Ό,τι κι αν κάνω, το μόνο που έχω στο μυαλό μου είσαι εσύ. Με πληγώνεις κάθε μέρα, μου τρως τη ψυχή αργά-αργά, κλαίω για σένα, μισώ την ίδια μου τη ζωή εξαιτίας σου, κι όμως ακόμη σ’ αγαπώ. Έχω προσπαθήσει να σε ξεχάσω. Έχω παλέψει με τα αισθήματα και την καρδιά μου, όμως πάντα είμαι η ηττημένη. Όσο κι αν πασχίζω, είναι μάταιο. Έχεις ριζώσει βαθιά μέσα μου, και εγώ δεν έχω τη ψυχική δύναμη να σε ξεριζώσω… Όμως ξέρεις κάτι; Δε με νοιάζει. Όσο κι αν πονάω, όσο κι αν υποφέρω, δε με νοιάζει. Γιατί απλά σ’ αγαπώ όσο κανείς δεν αγάπησε ποτέ, και η αγάπη είναι ικανή να σε ανασταίνει και να σου δίνει όση δύναμη έχεις ανάγκη για να συνεχίσεις!  Η αληθινή αγάπη μέσα στην ψυχή ενός ανθρώπου είναι σαν ένα δέντρο που σιγά – σιγά μεγαλώνει, και σκεπάζει όλο και περισσότερους ανθρώπους κάτω από την δροσερή σκιά του. Ίσως κάποια μέρα αποζητήσεις και εσύ τη σκιά της δικής μου αγάπης…Εγώ θα είμαι εδώ και θα σε περιμένω. Σ’ αγαπώ...

2 σχόλια:

  1. Η σημερινή μέρα δεν είναι παρά μια ανόητη ξενόφερτη συνήθεια, όποιος αγαπάει πραγματικά αγαπάει κάθε μέρα που περνάει.
    Συνέχισε να αγαπάς όπως τόσο όμορφα το περιέγραψες και μια μέρα ίσως έρθει κοντά σου εκείνος που σου δημιούργησε τόσο έντονα συναισθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα Γουίλ μου, παρόλα αυτά δεν παύει να είναι μια όμορφη μέρα που όλοι εμείς οι αθεράπευτα ρομαντικοί λατρεύουμε!
    Το κείμενο το είχα γράψει πριν 3 χρόνια για κάποιον. Τα συναισθήματά μου έχουν αλλάξει από τοτε, όμως θεώρησα ότι ήταν πολύ ταιριαστό για αυτή τη μέρα. Το αφιερώνω λοιπόν στην πρώτη μου αγάπη, και συνεχίζουμε! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή