Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Ανησυχίες

Νοιώθω τον χρόνο να περνάει τόσο γρήγορα. Η γ' λυκείου πλησιάζει με ραγδαίους -και κάπως τρομαχτικούς πρέπει να ομολογήσω- ρυθμούς, και μαζί της και οι Πανελλήνιες. Ο χρόνος που πώς και πώς περίμενα από τότε που μπήκα στην εφηβεία, η ενηλικίωσή μου και η "νέα ζωή" που σχεδιάζω από 12 χρονών, τώρα είναι μόλις ένα βήμα μακριά, και με φοβίζει. Θέλω επιτέλους να ζήσω όπως πάντα ονειρευόμουν, αλλά παράλληλα αυτή η πολυπόθητη αλλαγή με τρομάζει. Ήδη έχει αρχίσει να αφήνει τα πρώτα στίγματά της καθώς πλησιάζει με βήμα ταχύ. Και πρώτος απ' όλους, ο ελεύθερος χρόνος μου που τον βλέπω να μου κουνάει το μαντήλι από όλο και πιο μακριά.
Δεν γράφω πλέον. Δεν ξέρω τι να γράψω. Γιατί να γράψω. Κι αυτή η θυσία αφήνει ένα μεγάλο, βαθύ κενό μέσα μου. Είναι αξιοπερίεργο πώς λίγες αράδες από λέξεις μπορούν να με γεμίσουν, να με κάνουν να αισθανθώ ιδιαίτερη, να πιστέψω πραγματικά πώς απλά πληκτρολογώντας τις σκέψεις μου μπορώ να αλλάξω τον κόσμο. Και με πληγώνει που δεν μπορώ να ανταποκριθώ σε αυτήν την ανάγκη μου. Άραγε θα συνεχίσω να γράφω σε λίγα χρόνια; Θα γράψω ποτέ κάποιο βιβλίο; Το μέλλον απλώνεται αβέβαιο μπροστά μου και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ελπίζω. Να ελπίζω και να ονειρεύομαι.
Πόσο ομορφότερα θα ήταν όλα αν η ζωή ήταν σαν τα παραμύθια. Αν μπορούσε κάποιος να μου εγγυηθεί πώς, όσα εμπόδια και όσες δυσκολίες κι αν αντιμετωπίσω, στον τέλος θα έρθει το πολυπόθητο happy end και θα χαθώ στο ηλιοβασίλεμα αγκαζέ με τον πρίγκιπα και τα όνειρά μου. Απεναντίας, όλοι προσπαθούν να με πείσουν ότι η ζωή θυμίζει περισσότερο θρίλερ παρά την γλυκιά και ρομαντική ιστορία της Χιονάτης ή της Σταχτοπούτας. Επιμένουν πώς καλύτερα να μείνω στην σιγουριά των παρασκηνίων, να βολευτώ με τα λίγα και τα σίγουρα και να αφήσω τον πρωταγωνιστικό ρόλο σ' αυτούς που έχουν τα κότσια να πολεμήσουν τα τέρατα και τα ζόμπι που κρύβονται στις ντουλάπες τους. Και δεν ξέρω αν θέλω να τους πιστέψω. Δεν μπορεί, όλο και κάποια δόση αλήθειας θα κρύβεται στα παραμύθια. Ας ελπίσουμε αυτή να βρίσκεται στο τέλος και όχι στην αρχή τους.....

2 σχόλια:

  1. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Σκρουτζάκο! Καλή χρονιά και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή