Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Κάποια μέρα...

Κάποια μέρα θα τα αλλάξω όλα... Κάποια μέρα θα ευχαριστιέμαι την κάθε στιγμή, την κάθε βόλτα, χωρίς να σκέφτομαι συνεχώς την ώρα και τις φωνές που θα συνοδέψουν την επιστροφή μου. Θα ανυπομονώ για τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, γιατί θα τα γιορτάζω με γέλιο και αγάπη. Τα μάτια μου θα δακρύζουν πιο σπάνια. Κάποια μέρα θα ξεκινήσω να χτίζω την ζωή μου με όνειρα και πολλά πολλά χαμόγελα. Δεν θα βασίζομαι πλέον στους άλλους για να φωτίσουν την καθημερινότητά μου, θα έχω αρκετό φως ώστε να προσφέρω εγώ σε όσους το έχουν ανάγκη. Θα πατάω γερά στα πόδια μου και δεν θα φοβάμαι το παρόν και το μέλλον. Θα τους διαψεύσω, κι αυτούς και όλους όσους πιστεύουν ότι με πείσμα και μυαλό στα σύννεφα δεν καταφέρνει κανείς τίποτα στη ζωή του. Δεν θα γίνω έτσι. Θα ξεφύγω. Κάποια μέρα θα γυρίσω όλο το κόσμο, δεν θα παραδοθώ αμαχητί στην μιζέρια και την μοναξιά. Θα παλέψω. Και θα νικήσω, το ξέρω. Κάποια μέρα θα κοιμάμαι και θα ξυπνάω με χαμόγελο, όχι πια με δάκρυα και νεύρα. Υπόσχομαι να εκτιμάω και να ζω την κάθε μου στιγμή... Κάποια μέρα θα σταματήσω να μιλάω για να όνειρα μου και θα αρχίζω να τα κυνηγάω με πάθος. Η ελπίδα θα γίνει μάχη. Θα τα πραγματοποιήσω τα όνειρα μου, το ξέρω ότι θα το κάνω. Δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να λιγοψυχήσει και να υποχωρήσει. Θα ζήσω όπως στις ιστορίες που πλάθω μυστικά με την φαντασία μου τα βράδια πριν κοιμηθώ. Κάποια μέρα θα αναπολώ το παρελθόν και θα επικροτώ τον εαυτό μου για τις επιλογές του. Κάποια μέρα...

3 σχόλια:

  1. Με πείσμα και το μυαλό στα σύννεφα πας παντού. Το πείσμα είναι θέληση και η θέληση κλειδί για πολλές κλειδαριές. Where' s a will, there's a way, λένε οι Άγγλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να έχουν δίκιο οι Άγγλοι Γουιλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή