Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Για τα ουζάκια μου...

Δεν ξέρω γιατί το γράφω αυτό στις 12μιση η ώρα το βράδυ. Θέλω μόνο να σας πω ευχαριστώ, κορίτσια μου, που υπάρχετε στη ζωή μου! Είστε οι καλύτερες φίλες που θα μπορούσα ποτέ να έχω! Σας ευχαριστώ που με κάνετε να γελάω και να κλαίω, που μου υπενθυμίζετε πως η ζωή είναι ωραία και πως η εφηβεία έχει κι αυτή τις ομορφιές της αν έχεις κάποιον να την μοιραστείς. Δεν ξέρω για πόσα χρόνια θα είμαστε ακόμη φίλες, αν θα χαθούμε όταν περάσουμε στο πανεπιστήμιο, αν θα ξεχάσουμε η μία την άλλη. Εύχομαι να είμαστε έτσι για πάντα. Να περάσουμε μαζί όλες τις σημαντικές στιγμές της ζωής μας. Να πηγαίνουμε μαζί τα παιδιά μας στην παιδική χαρά και μετά τα εγγόνια μας. Αλλά ακόμη κι αν αυτό δεν γίνει, να ξέρετε πως χάρη σε σας αυτά τα χρόνια θα μου μείνουν αξέχαστα! Σας αγαπώ πολύ ουζάκια μου!

2 σχόλια:

  1. ευχομαι να κρατησει η φιλια σας γιατι ειναι σπουδαιο να υπαρχουν αληθινοι φιλοι στη ζωη μας.
    Καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kι εγώ το εύχομαι Σκρουτζάκο! Θα ήθελα να μην χάσω ποτέ αυτά τα κορίτσια από την ζωή μου! Ειλικρινά τις αγαπώ τόσο πολύ!

    Επίσης! =) Με περιμένει μια δύσκολη βδομάδα από πλευρά διαβάσματος αλλά που θα πάει, θα περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή