Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011

Γιατί;

Κουράστηκα πια να περνάν έτσι οι μέρες μου. Περιμένοντας. Τι περιμένω; Ούτε κι εγώ δεν ξέρω καλά καλά. Ίσως εκείνες τις όμορφες μέρες, εκείνα τα υπέροχα βράδια, που ανυπομονούσα να φτάσει η ώρα που θα μιλούσαμε. Ήταν τόσο ωραίες εκείνες οι δύο βδομάδες... Μπορεί να βιαστήκαμε, να είπαμε πολλά. Αλλά δεν με ένοιαζε. Ήμουν χαρούμενη, Εσύ με έκανες χαρούμενη. Και τώρα... τρεις βδομάδες κι ακόμη να μιλήσουμε, Ούτε ένα μήνυμα, ούτε μια λέξη. Θες χρόνο λες. Σου δίνω χρόνο. Όσο χρόνο θες. Αλλά πόσο ακόμη μπορώ να περιμένω; Μπήκες τόσο ξαφνικά στη ζωή μου και το ίδιο ξαφνικά και απότομα προσπαθείς να αποδράσεις. Αν το θες, αν θες πραγματικά να βγεις, απλά πες το μου. Πρέπει να ξέρω, χρειάζομαι να ξέρω. Για να μην ελπίζω. Γιατί η ελπίδα πονάει όταν μένει στα όνειρα και δεν γίνεται πραγματικότητα. Και δεν θέλω άλλο πόνο, δεν αντέχω άλλο πόνο. Θυμάμαι όσα μου έλεγες. Λέξη προς λέξη. Τα χαμογελάκια και τις γλωσσίτσες που μου έστελνες μαζί με τα τρυφερά υποννοούμενά σου. Την μέρα που μου είπες "σ'αγαπώ"... ή μάλλον... "seni seviyorum". Τη στιγμή που ντροπαλά με ρώτησες αν νοιώθω κάτι για σένα. Τα βράδια που έμενες ξάγρυπνος για χάρη μου, επειδή εγώ δεν νύσταζα. Τις ώρες που πέρασα μπροστά στον καθρέφτη και το άγχος μου πριν το πρώτο -και μοναδικό μας- ραντεβού.... Και μετά... Μετά την απογοήτευσή μου, την λύπη μου, τα δάκρυά μου όταν εσύ με ξέχασες, ζήτησες χρόνο και εξαφανίστηκες. Υπομονή μου λένε, εξετάσεις είναι, μπορεί να διαβάζει. Μακάρι λέω εγώ. Και συνεχίζω να πετάγομαι σαν ελατήριο μόλις ακούσω το κινητό μου να χτυπάει, μόλις βλέπω μήνυμα στο facebook, μόλις ακούω το όνομά σου. Άδικος κόπος. Ποτέ δεν είσαι εσύ. Εσύ προφανώς άλλαξες γνώμη. Γρήγορα και απότομα. Δικαίωμά σου. Kαι δικό μου δικαίωμα να ξέρω τι συνέβη, τι έκανα λάθος. Θυμήσου πως πριν λίγο καιρό υπήρχα κι εγώ κάπου εκεί, σε μια γωνίτσα του μυαλού σου. Αν είναι να με διώξεις κι από εκεί, τουλάχιστον ας ξέρω το γιατί.

1 σχόλιο:

  1. Are you looking for free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FREE by using Like 4 Like?

    ΑπάντησηΔιαγραφή