Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011

Μια λέξη

Ζητάω τόσο πολλά; Μια λέξη σου μόνο λαχταράω. Ένα χαμόγελο, ένα βλέμμα σου! Δεν βγαίνεις στιγμή από το μυαλό μου, έχεις ριζώσει για τα καλά στις σκέψεις μου. Όμως εγώ δεν είμαι τίποτα για σένα. Μια απλή γνωστή, μια κοπέλα που τυχαίνει να ξέρεις. Τόσο αδιάφορη σου είμαι; Ούτε λίγο ενδιαφέρον; Τόσες φορές έχω ξεπεράσει τις αναστολές και τα όριά μου και σου έχω μιλήσει, κάνω τα πάντα, ό,τι περνά από το χέρι μου για να σου τραβήξω την προσοχή, να σου δείξω πόσο μου αρέσεις, πόσο σημαντικός είσαι για μένα. Κι όμως επιμένεις να με αγνοείς. Άραγε έχεις καταλάβει τίποτα από όσα νοιώθω για σένα; Κι αν ποτέ μάθεις, θα ενδιαφερθείς; Αχ, πόσα ερωτηματικά τριβελίζουν στο μυαλό μου, πόσα γιατί απειλούν να ξεφύγουν από τους λαβύρινθους του νου μου και να φωνάξουν «Μίλα μου!!!». Τι πρέπει να κάνω για να σε κερδίσω; Πες μου, σε εκλιπαρώ. Δώσε μου ένα σημάδι, δείξε μου την λύση. Αξίζει να ελπίζω ή θα πέσω για ακόμη μια φορά από τα σύννεφα των ονείρων μου για να τσακίσω και πάλι τα φτερά μου; Ακόμη κουβαλάω στο σώμα και την ψυχή μου τις πληγές που η πρώτη αγάπη μου άφησε ενθύμιο. Ω, άγγελέ μου, ας μην συμβεί και πάλι το ίδιο… Παλεύω με τον εαυτό και τους πόθους μου για να μην αφεθώ στα συναισθήματα μου για σένα. Κάθε μπουμπούκι ελπίδας και ονείρου που τολμάει να ανοίξει δειλά-δειλά τα πέταλά του στο φως των ματιών σου, το ποδοπατάω με λύσσα αλλά και πόνο αβάσταχτο. Δεν θέλω να σε αγαπήσω. Δεν θέλω να πληγωθώ ξανά. Θέλω απλά να είμαι χαρούμενη. Και, αχ, πόσο χαρούμενη είμαι όταν είμαι μαζί σου! Πετάω στον έβδομο ουρανό με μια σου λέξη! Φοβάμαι όμως. Φοβάμαι πολύ. Θα πονέσω. Θα κλάψω με δάκρυα καυτά. Φοβάμαι να νιώσω, φοβάμαι να αισθανθώ, φοβάμαι να σκεφτώ. Κι όμως, ένα σου βλέμμα αρκεί για να διαλύσει και τον παραμικρό μου φόβο, ένα ζεστό χαμόγελο είναι ικανό να σβήσει μονομιάς κάθε αναστολή από το μυαλό μου.
 Σου ζητάω τόσο πολλά; Μια λέξη μοναχά. Μια λέξη.

1 σχόλιο:

  1. Σου εύχομαι να την ακούσεις σύντομα τη λέξη που τόσο πολύ επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή