Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

Bρέχει, χιονίζει, το μάρμαρο ποτίζει!

Άνοιξαν οι ουρανοί από χτες το βράδυ και δε λένε να κλείσουν! Μετά από μία πολύ ζεστή και φωτεινή μέρα γεμάτη γέλια, ιδρώτα και φωνές να δηλώνουν πως "έφτασε το καλοκαίριιιιιι!" ήρθε μια καταρρακτώδης βροχή να μας ξεπλύνει τα όνειρα. Τα κοντομάνικα έδωσαν την θέση τους σε ζεστά φούτερ και ομπρελίτσες. Η αυλή του σχολείου είχε γεμίσει μικρές μικρές λιμνούλες, ενώ νερό έσταζε από παντού και εισχωρούσε στα ρούχα και -κυρίως- στα παπούτσια μας. Μαθητές και καθηγητές διασχίζαμε βιαστικά την αυλή με σκυφτό το κεφάλι και με τις κουκούλες ανεβασμένες για προστασία, κάνοντας αστείους ελιγμούς και ακροβατικά για να αποφύγουμε τις γεμάτες νερό λακκούβες. Γέλια και πειράγματα κάτω από την βροχή έδιναν και έπαιρναν, μάχες ολόκληρες για το ποιός θα ρίξει ποιον μέσα στα νερά. Για μάθημα ούτε λόγος! "Ελάτε καλέ κυρία, προτελευταία μέρα είναι, ας μην κάνουμε μάθημα!" Και όποιος καθηγητής τολμούσε να φέρει αντίρρηση, το μετάνιωνε γρήγορα! Πού όρεξη για άλγεβρα και χημεία; Προτιμούσαμε όλοι να μιλάμε μεταξύ μας, να λέμε αστεία και να πειραζόμαστε.
Αθηνά και Ραφαήλα, γιατί είστε σαν διδυμάκια σήμερα; Ωχου Ταξιάρχη μην αρχίζεις τις φιλοσοφίες πάλι! Ρε Τασούλη άντε τελείωνε με την εργασία να φύγουμε! Στέφανε καμάρι μου γιατί φοράς τα γυαλιά μου; Γιώργο ούτε να το σκεφτείς να με ξαναβρέξεις με την ομπρέλα! Αποστόλη να μου φέρεις το βιβλίο μου με τα ποιήματα του Καβάφη επιτέλους!
Και η βροχή συνέχιζε να πέφτει ασταμάτητα, και δως'του τα τρεξίματα στην αυλή με το απουσιολόγιο κάτω από το φούτερ για να μην βραχεί, και δως'του τα κυνηγητά με τις ομπρέλες και δως'του οι κροτίδες να σκάνε εδώ κι εκεί...
Μια συννεφιασμένη, μουντή, βροχερή μέρα, κι όμως τόσο χαρούμενη και γεμάτη φως και γέλια! Αν κάθε βροχερή μέρα της ζωής μου μπορώ να την αντιμετωπίζω έτσι, τότε δεν με φοβίζουν καθόλου οι μπόρες! Τους φίλους μου θέλω μόνο... Λίγοι φίλοι και μια χούφτα κέφι αρκούν για να μετατρέψουμε κάθε σταγόνα βροχής σε χρυσαφένια ηλιαχτίδα και να "κάνουμε τον χειμώνα καλοκαίρι" όπως λέει και το τραγούδι!


Φιλιά από την βροχερή και χαρούμενη Θεσσαλονίκη!

1 σχόλιο:

  1. Διασκεδάζεις βλέπω με τη βροχή Θεσσαλονικιά φίλη μου! Πάντα να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή